A tevékenység bemutatása

A változó jogszabályi környezethez a vállalkozásoknak dinamikusan kell alkalmazkodniuk. Az uniós vállalatok vezetőinek harmada, a magyar vezetők negyede aggódik a fogyasztóvédelmi jogszabályoknak való megfelelés miatt. Ezért ma már nem kérdés, hogy szükség van-e a munkatársak fogyasztóvédelmi képzésére és fejlesztésére.

A Relevancia a 2014. évben akkreditált fogyasztóvédelmi referens hatósági jellegű képzési programjának minősége biztosítja a képzésre fordított erőforrások hatékony felhasználását. A visszajelzések szerint a referensképzési programunk üzleti eredményei mérhetők, például a munkatársak fokozott termelékenységével a fogyasztói ügyek intézése terén. 

A fogyasztóvédelmi referens képzéseink díját a vállalkozásokkal és érdekképviseleteikkel együttműködve alakítottuk ki annak érdekében, hogy az minden fogyasztóvédelmi referens foglalkoztatására kötelezett vállalkozás részére megfizethető legyen. 

A fogyasztóvédelmi referens képzésünk során a kezdetektől törekszünk arra, hogy egy-egy szakterület oktatására, annak kiemelkedő gyakorlati és elméleti tudással rendelkező szakértőjét kérjük fel. 

A törvényi óraszámok betartásával figyelmet fordítunk a képzésen részt vevő munkatársak fejlesztendő készségeinek meghatározására, különösen arra, hogy az átadott tudás összhangban legyen a vállalkozás profiljával is. 

Ügyfélcentrikus hozzáállásunknak köszönhetően fogyasztóvédelmi referens képzéseinket igyekszünk a mindennapi működés megzavarása nélkül folytatni mindamellett, hogy a képzésben részt vevő kollégák hosszabb-rövidebb időre kiesnek a munkából. 

Az évek során újabb módszereket fejlesztettünk ki a fogyasztóvédelmi referens képzésben részt vevő munkatársak tanulásra és a tanultak alkalmazására történő motiválására vagy ösztönzésére. 

Célunk, hogy a hallgatóinkat hozzásegítsük ahhoz, hogy a  jövőben képesek legyenek a fogyasztóvédelmi szemlélethez szükséges új készségek elsajátítására, a vállalkozásokat pedig az általunk képzett munkatársaik megtartására.