Divatcikkek

A legutóbbi válság hatására átrendeződtek a vásárlói szokások és minden eddiginél jelentősebb forgalmat realizáltak a webshopok. A megnövekedett kereslet nagy része a hagyományos üzletekből csatornázódott át a digitális térbe. A vásárlói szokások drasztikus megváltozása különösen érinti a ruházati és divatcikk kereskedelmet. Mind az online, mind a bolti divatcikk kereskedelem új megközelítést igényel, amelyhez való alkalmazkodás létfontosságú a vállalatok versenyképességének megőrzése érdekében.

A Relevancia széles körű tapasztalatokkal rendelkezik a divatcikk kereskedelemmel összefüggő tanácsadásban, amelynek keretében az ügyféli igényeknek megfelelően rendelkezésre állunk különösen az alábbi kérdésekben:

  • fogyasztói panaszok kezelése,
  • minőségi kifogások intézése,
  • eladáshelyi és online kereskedelmi kommunikáció,
  • eladásösztönzés,
  • vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR).