Divatcikkek
A legutóbbi válság hatására átrendeződtek a vásárlói szokások és minden eddiginél jelentősebb forgalmat realizáltak a webshopok. A megnövekedett kereslet nagy része a hagyományos üzletekből csatornázódott át a digitális térbe. A vásárlói szokások drasztikus megváltozása különösen érinti a ruházati és divatcikk kereskedelmet. Mind az online, mind a bolti divatcikk kereskedelem új megközelítést igényel, amelyhez való alkalmazkodás létfontosságú a vállalatok versenyképességének megőrzése érdekében.
A Relevancia széles körű tapasztalatokkal rendelkezik a divatcikk kereskedelemmel összefüggő tanácsadásban, amelynek keretében az ügyféli igényeknek megfelelően rendelkezésre állunk különösen az alábbi kérdésekben:
- fogyasztói panaszok kezelése,
- minőségi kifogások intézése,
- eladáshelyi és online kereskedelmi kommunikáció,
- eladásösztönzés,
- vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR).