A kereskedelem a nemzetgazdaság meghatározó ága és a mindennapi élethez nyújt szolgáltatásokat. A kereskedelemre vonatkozó szabályozás a kereskedők magatartását olyan fontos területeken érinti, mint a tisztességes kereskedelmi gyakorlat, a fogyasztókkal szemben folytatott magatartás, vagy a beszerzési ár alatt történő értékesítés gyakorlatának korlátozása.
A hazai fogyasztói szokások változása, az e-kereskedelem megállíthatatlan terjedése egyre nagyobb kihívások elé állítja a hagyományos kereskedelmi értékesítést, amely új kompetenciákat és ismereteket kíván meg.
Milyen kérdésekkel állhatunk szemben kis- és nagykereskedelmi üzlet működtetése esetén?
Milyen követelményeknek kell megfelelnie webshoppal nem rendelkező vállalkozás internetes megjelenésének?
Mit tartalmazhat az üzleten belüli és kirakatban található reklám?
Milyen fogyasztók tájékoztatását szolgáló közleményeket kell elhelyezni az üzletben?
Melyek a termékekkel kapcsolatos címkézési követelmények?
Milyen szabályok vonatkoznak az üzletekben található árfeltüntetésre?
Melyek az általános feltételei az egyes eladásösztönzési módszereknek (pl. VIP kedvezmény, ajándékutalvány, hűségprogram pecsétgyűjtéssel, kupon akció, születésnapi meglepetés regisztrált felhasználóknak.)?
Milyen jogi és gyakorlati megfontolásokat tartsunk szem előtt a szórólapok, prospektusok terjesztése kapcsán?
Munkatársaink felkészültek-e a minőségi kifogások orvosolására, jegyzőkönyvek felvételére?
Mit tegyünk fogyasztóvédelmi hatósági ellenőrzés esetén?
Mi a teendő hatósági próbavásárlás során?
Miben tud segíteni Önnek a Relevancia?
Kereskedelmi kommunikációs audit végzése a kijelölt üzletekben
Általános kereskedelmi audit végzése az üzletekben
Hatósági ellenőrzés esetén azonnal tanácsadási tevékenység
Hatósági eljárás megindítása esetén közreműködés az eljárásban
Személyes és online tréningek biztosítása a munkatársaknak