Kis- és nagykereskedelmi szaktanácsadás

A kereskedelem a nemzetgazdaság meghatározó ága és a mindennapi élethez nyújt szolgáltatásokat. A kereskedelemre vonatkozó szabályozás a kereskedők magatartását olyan fontos területeken érinti, mint a tisztességes kereskedelmi gyakorlat, a fogyasztókkal szemben folytatott magatartás, vagy a beszerzési ár alatt történő értékesítés gyakorlatának korlátozása. A hazai fogyasztói szokások változása, az e-kereskedelem megállíthatatlan terjedése egyre nagyobb kihívások elé állítja a hagyományos kereskedelmi értékesítést, amely új kompetenciákat és ismereteket kíván meg.

Milyen kérdésekkel állhatunk szemben kis- és nagykereskedelmi üzlet működtetése esetén?
  • Milyen követelményeknek kell megfelelnie webshoppal nem rendelkező vállalkozás internetes megjelenésének?
  • Mit tartalmazhat az üzleten belüli és kirakatban található reklám?
  • Milyen fogyasztók tájékoztatását szolgáló közleményeket kell elhelyezni az üzletben?
  • Melyek a termékekkel kapcsolatos címkézési követelmények?
  • Milyen szabályok vonatkoznak az üzletekben található árfeltüntetésre?
  • Melyek az általános feltételei az egyes eladásösztönzési módszereknek (pl. VIP kedvezmény, ajándékutalvány, hűségprogram pecsétgyűjtéssel, kupon akció, születésnapi meglepetés regisztrált felhasználóknak.)?
  • Milyen jogi és gyakorlati megfontolásokat tartsunk szem előtt a szórólapok, prospektusok terjesztése kapcsán?
  • Munkatársaink felkészültek-e a minőségi kifogások orvosolására, jegyzőkönyvek felvételére?
  • Mit tegyünk fogyasztóvédelmi hatósági ellenőrzés esetén?
  • Mi a teendő hatósági próbavásárlás során?
Miben tud segíteni Önnek a Relevancia?
  • Kereskedelmi kommunikációs audit végzése a kijelölt üzletekben
  • Általános kereskedelmi audit végzése az üzletekben
  • Hatósági ellenőrzés esetén azonnal tanácsadási tevékenység
  • Hatósági eljárás megindítása esetén közreműködés az eljárásban
  • Személyes és online tréningek biztosítása a munkatársaknak